Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Τα δωράκια της δασκάλας μας....

Φέτος η Δημητρούλα μου πάει για πρώτη φορά παιδικό σταθμό....Και σήμερα ήταν η τελευταία μέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγεννων....
Στο μυαλό μου ήταν μια ιδέα που είχα βρει στο Pinterest..Αυτήν την οποία όμως προσάρμοσα στα μέτρα μου ,ώστε να χωρέσουν όλοι οι μήνες στο ημερολόγιο-σημειωματάριο μου....Κι επειδή δεν ήθελα να φτιάξω κάτι χριστουγεννιάτικο , έβαλα μπόλικο ροζ .... και μου βγήκε ίσως λίγο ανοιξιάτικο με το πλήθος των λουλουδιών που πρόσθεσα... Μετά σκέφτηκα πως η δασκάλα μας έχει ένα μικρό κοριτσάκι ,οπότε σίγουρα δε θα πήγαινε χαμένο...Ίσως να στόλιζει το δωμάτιο της κορούλας της...
 Εδώ κάποιες βιαστικές φωτογραφίες...Από κάθε τσεπάκι βγαίνει ένα χαρτάκι για σημείωση των σημαντικότερων ημερών του μηνα..
 Κι επειδή, όπως πάντα είμαι άνθρωπος της τελευταίας στιγμής,σκέφτηκα να της φτιάξω κι ένα σουπερ γρήγορο σημειωματάριο....Το παρακάτω...Από τη συλλογη της Heidi Swapp.....Απλά λατρεύω!!!!!!

Κυρία Ρένα να έχετε τις ομορφότερες γιορτές!!!Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το νέο Ετος,με υγεία κι ευτυχία για σας και την οικογένεια σας!

2 σχόλια:

Ευχαριστώ!