Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

The star of my life!

Εκτος από τις κοριτσίστικες σελίδες μου,λίγες φορές έχω έρθει "αντιμέτωπη" με αντρικά LO , κι αυτό γιατί , όπως αντιλήφθηκα , σπανια σκραπάρω τον "καλό " μου... Μόλις είδα την πρόκληση του Scraps N pieces πραγματικά συνειδητοποίησα πόσο έχω αδικήσει τον "λατρεμένο " μου , που τόση υπομονή κάνει με τα ξενύχτια μου πάνω απο τα χαρτιά μου και τα άχρηστα (για 'αλλους) μπλιμπλικια που μαζεύω κάθε τόσο και ξεφυτρωνουν σε κάθε γωνιά του σπιτιου,.. Ε ναι, φαντάζομαι πως όλες με καταλαβαίνετε, κι αυτοί οι ταλαίπωροι οι άντρες κάμποση υπομονή κάνουν!!!! Αφου φιλοσόφησα το θέμα λοιπόν και αποφάσισα πως δίκαια του αξίζει μια σελίδα ολόδικιά του, βαλθηκα να την φτιάξω....Το αποτέλεσμα μονοχρωματικό με διακριτικες πινελιες του κιτρινου μέσα στο όλο τυρκουάζ φόντο....H έμπνεση για το φόντο μου ήταν απο εδώ και αυτήν την φανταστική σελίδα!

The star of my life , λοιπόν... Ενα από τα αστέρια της ζωης μου...


Αυτή ειναι η σελίδα μου... Το σκετς που χρησιμοποίησα, σε πιο ελεύθερη έκφραση βέβαια είναι αυτο του Scrap Africa ,το οποίο αυτη τη φορα δεν ακολούθησα πιστα...
Hello there!!!!!

this time I made a male page about my lovely husband .... This photo is from our vacations in July,here in Greece,and it s a monocromatic page withsome yellow and black details!
I used the skecth of Scrap Africa 's challenge , but i didnt use two photos,hope not to be a problem...

That 's from me!!!

kisses

Christina!




16 σχόλια:

  1. Χριστίνα δεν έχω λόγια! Πρώτων τρελαίνομαι με την εκδοχή του σκετς, πραγματικά φοβερή! Και δεύτερον έχω πάθει πλάκα με το πόσο τέλεια ταίριαξες τα δύο αυτά χρώματα! ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ! Απίθανη σελίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραια σελιδα Χριστινακι ,ομορφος συνδυασμος χρωματων και πολυ ωραιες λεπτομερειες!καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Love the background and great take on the sketch. Love the black and white pic it really pops. Thanks for playing along with us at Scrap Africa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Such a super guy page Christina! Love the funky background and just the few little accents! Your title is really cool too! Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Lovely page christina! Loving the colors and background. thank you for joining us at Scrap africa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hi Christina, I love your mixed media use on this page. Great colours! Thanks for playing along at Scrap Africa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Stunning page!!!! I love the mix media and your background is awesome!!!!!
    Thank you for playing with us at scrap Africa!!!!!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστίνα όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο πολύ ενθουσιάζομαι με τις σελίδες σου !!! Η μια καλύτερη απο την άλλη ειλικρινά !! ΜΠΡΑΒΟ !!!
    ( ...και γω ριγμένο τον έχω το σύζυγο, και έχω κάνει και το γραφείο μπάχαλο με όλα τα τσουμπλέκια μου, χιχιχιχι)
    Ευχαριστούμε πολυ για την υπέροχη συμμετοχή σου !! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. wonderful colours and great work with background! thank you so much for playing along with us at Scrap Africa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thanks for joining us at Scrap Africa. Your page is so vibrant and fun :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Christina, your layout is beautiful! I love the color and texture of your background. Thanks for sharing and playing along with us at Scrap Africa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστίνα πως γίνεται να είναι η κάθε σου σύνθεση καλύτερη από την προηγούμενη!!! Μιλάμε αυτή πρέπει να είναι η αγαπημένη μου, μ' αρέσει τρελά τρελά τρελά! Πάντα τέτοια Χριστινάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερινα μου μπράβο σου που προσπαθεις κ καθε φορα το αποτελεσμα ειναι ολοενα κ καλυτερο μη σταματας το χεις σου λεωωωω:) καλη επιτυχια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χε χε, ευτυχώς που βάλαμε αυτό το θέμα και σκραπάραμε και τίποτα άλλο από κόρες! Τέλεια σύνθεση κοριτσάκι - φαντάζομαι πόσο χάρηκε ο καλός σου! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ δεν σε προλαβαίνω πια!!!Ημουν σιγουρη οτι ειχα σχολιάσει τη σύνθεση σου αλλά μαλλον έτσι μαζεμένες που της κανεις απο τον οίστρο δημιουργικότητας...μου ξέφυγε!!!χαχα.....τι να πω????απλα πανέμορφη και συγχαρητήρια για τη διάκριση σου για αλλη μια φορά φιλενάδα μου!!!σε ευχαριστούμε πολύ που πάντα μας τιμας στο SNP με τις υπέροχες συνθέσεις σου!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πραγματικά προχωράς δυναμικά Χριστίνα!! φαίνεται στις συνθέσεις σου πόσο πιο σίγουρη είσαι για κάθε δημιουργία!!! μπράβο και για αυτήν την σύνθεση!! ξεχωριστή, δυναμική, ταιριάζει απόλυτα στην φωτογραφία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ!