Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Μια ανάρτηση με καλά νέα!!!!

Όσο καιρό ασχολούμαι με αυτό το χόμπυ ποτέ δεν είχα νιώσει την ανάγκη να μπω σε κάποια Design Team , περισσότερο από έλλειψη αυτοπεποίθησης ... Με τον καιρό,νιώθω πως σιγά σιγα έχω βρει το στυλ μου, πως αγχώνομαι λιγότερο φτιάχνοντας ένα project και γενικά νιώθω πιο σίγουρη για τον εαυτό μου....Έτσι, χαζεύοντας τη λίστα των Design Team Calls είπα να δοκιμάσω να στείλω μια αίτηση κι εγώ στο Sketchabilities , ενα challenge blog που εκτιμώ πολύ και τα sketches του οποίου νιώθω πως μπορώ να τα χρησιμοποιήσω..Όχι φυσικα πως πίστευα πως θα με επιλέξουν...ΑΛΛΑ....Ναι!!!Έχω τη χαρά να σας ανακοινώνω αυτη τη στιγμή ,πως για τους μήνες Μάιο - Ιούλιο θα είμαι στο Design Team του Sketchabilities ,ανάμεσα σε ταλαντούχες κυρίες που μπορείτε να δείτε κι εδώ και είμαι ενθουσιασμένη γι αυτο!!  Θα είναι μεγάλη μου χαρά να παίζετε κι εσεις  μαζί μας!!!!Θα σας περιμένω !!!!






Σας φιλώ γλυκά!!!
Χριστίνα


2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Χριστίνα! Οι δημιουργίες σου ειναι εξαιρετικές και δεν εχουν τιποτε να ζηλέψουν, η θέση σου ανήκει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαναράκι τώρα το είδα αυτό !!! Συγχαρητήρια!!!!! Πωπω πως μου ξέφυγε αυτό το νέο? Καλή διασκέδαση και καλές δημιουργίες !!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ!