Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Treasured Memories....

Καλημερα μας!!Ανοιξιάτικες μέρες ήρθαν , ανεβασμένη διάθεση,λιγοστός χρόνος αλλά προσπαθώ να δημιουργώ ακόμα και υπό πίεση χρόνου...
Τις συνθέσεις η αλήθεια είναι τις αποφεύγω...Δε δημιουργώ συχνά, από φόβο περισσοτερο μη καταστρέψω τα υλικά μου....Ετσι στην προκληση του SIG είπα να το προσπαθήσω και να λάβω μέρος....Η πρόκληση αφορά τη δημιουργία σύνθεσης με θέμα τη μουσική....Ετσι διάλεξα την αγαπημένη μου φωτογραφία με την πρωτη μου κόρη,όταν αυτή ήταν τεσσάρων μηνών και τους στιχους ενός αγαπημένου τραγουδιου των Pretenders(οι οποίοι είναι γραμμένοι στο journalist...με ένα μικρό λαθάκι όμως) και έφτιαξα τη συνθεση μου...



Σας φιλώ!!

7 σχόλια:

  1. Συγκινητικό και αγαπησιάρικό πολύύύύ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραια συνθεση , να τα χαιρεσαι τα κοριτσακια σου κ τα δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστίνα είναι πραγματικά πανέμορφη η σύνθεσή σου, τόσο τρυφερή και τόσο φωτεινή, μου αρέσει πάρα πολύ! Μην φοβάσαι να καταστρέψεις τα υλικά σου, αν κρίνω από το αποτέλεσμα καταστροφή δεν υφίσταται! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη σύνθεση Χριστίνα!!Τι τρυφερή, τι ρομαντική!
    Έκανες υπέροχη δουλειά!Και τα υλικά σου μην λυπάσαι να τα χρησιμοποιείς γιατί πραγματικά τα αξιοποιείς υπέροχα!
    Ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστίνα μου θα συμφωνήσω με τις φίλες μου Νατάσα και Μαρία...μην τα λυπάσαι τα υλικά σου, τους φέρεσαι με πολύ αγάπη και σεβασμό και αυτό φαίνεται στην δουλειά σου...υπέροχη σύνθεση απο ολες τις απόψεις! μπράβο σου και ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tι τρυφερή συνθεση!!!!! Θα συμφωνήσω και εγώ με τις απο πάνω χαχα πως κακώς τα λυπάσαι μιας και τα αξιοποιείς τόσο μα τόσο όμορφα! Η σύνθεση είναι καταπληκτική απ όλες τις απόψεις! Και το τραγουδάκι αγαπημένο ;) Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα υλικά να μην τα λυπάσαι. Υπάρχουν για να μας βοηθάνε να απεικονίσουμε αυτό που έχουμε στο μυαλό και την καρδιά μας. Πολύ όμορφη η σύνθεση σου, και τρελάθηκα με τη λεπτομέρεια της πάστας κάτω από το cluster! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ!