Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Shadow box σε πράσινο-ροζ.....

Απ'όταν ήμουν έγκυος ακόμα σχεδίαζα να φτιάξω καδράκι για το δωμάτιο της πεταλουδίτσας μου και γι'αυτό είχα πάρει ένα από εκείνα τα υπέροχα καδράκια του ΙΚΕΑ ιδανικά για shadow box...Έμπνευση καμία όμως.....Το καδράκι μου περίμενε άδειο υπομονετικά σε μια γωνίτσα,μέχρι χτες που μ'έπιασε η δημιουργηκότητά μου....

Απ'ότι θα παρατηρήσετε δεν μπορώ με τίποτα να ξεφύγω απο τον αγαπημένο μου συνδυασμό χρωμάτων:Του ροζ και του πράσινου......Τι γαλάζιο πρόσθεσα,τι μπεζάκι,τι φούξια......τελικά πάλι στα συνηθισμένα κατέληξα.....Εδώ που τα λέμε σε αυτα τα χρώματα κινείται όλο το στυλ του δωματίου της,οπότε δεν άργησα και πολύ να οδηγηθώ σε αυτό τον συνδυασμό...
 Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε αρκετά.....Χρησιμοποίησα και μια αγαπημένη φωτογραφία της πεταλουδίτσας μου......Και ορίστε.....





Τις πεταλουδίτσες τις εβαψα με colorBox μελάνι σε ροζ κι έπειτα έκανα θερμή ανάγλυφή αποτύπωση για να γυαλίσει,ενώ το όνομά της το έβαψα με ακρυλικό πρασινο χρώμα και επίσης έκανα θερμή ανάγλυφη αποτύπωση.....Tα χαρτιά που χρησιμοποίησα είναι αυτά

Μιάς και σε λίγο καιρό θα κάνουμε τη βάφτιση σκέφτηκα αυτό το καδράκι να το βάλουμε στο τραπέζι ευχών...Δε θα ταιριαζε;Και τελικά όλο το concept να γίνει πάλι σε παλ αποχρώσεις του ροζ και του πράσινου;Τι λέτε εσείς;

2 σχόλια:

  1. Είναι πάρα πολύ όμορφο!!!!η ιδέα σου είναι μια χαρά είναι απαλά χρώματα και είναι ότι πρέπει για βάπτιση!!!!εμένα μου αρέσει!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίος συνδυασμός χρωμάτων πραγματικά!!Και εμένα θα μου άρεζε πολύ για βάφτιση!Το shadow box σου είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ!