Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Πως να κανετε vintage τις λευκές σας δαντέλες...

Το περιοδικό "Έτσι Απλά" το γνωρίζετε;;;Εγώ είμαι φανατική αναγνώστρια του εδώ και τεσσερα χρόνια περίπου!Είναι ενα περιοδικό που μιλά για κατασκευές παντός είδους,από μαγειρική ως ραπτική και χρηστικές κατασκευές για το σπίτι από απλά υλικά....

Κάποτε είχα διαβάσει σε ενα τεύχος πως υπάρχει τρόπος να βάψουμε της δαντέλες της γιαγιάς με ένα κόλπο....ώστε να τις κάνουμε πιο vintage...Ετσι λοιπόν σε ένα vintage μινι αλμπουμ που ετοιμάζω χρει'αστηκα πολλές δαντέλες...μα όλες όσες είχα ήταν άσπρες...Δεν πήγαιναν καθόλου με τα χαρτιά μου,οπότε θυμήθηκα το κόλπο που είχα διαβάσει και τις 'εβαψα....με τσάι και καφέ!!!!!

Είναι πολύ απλό ....Σε ενα φλιτζάνι έτοιμο τσάι ή έτοιμο καφέ φίλτρου βύθισα για μερικά λεπτά τις δαντέλες μου και τις άφησα τόσο ,όσο χρώμα ήθελα να τραβήξουν....Η προϋπόθεση είναι να μην είναι ζεστά τα υγρα,ώστε να μην κάψω τις δαντέλες...(ειδικά κάποιες είναι πολύ ευαίσθητες)....Και ιδού το αποτέλεσμα!

Η πρώτη δαντέλα βαμμένη με τσάι και η δεύτερη με γαλλικό καφέ.




2 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμη συμβουλή! Ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο μου αρέσει αυτό το στυλ!!!!είμαι περίεργη να δω το άλμπουμ!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ!